Kontakt
T. +48 883 766 053
E. redakcja@mediawirtualne.pl
Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron ma na celu nie tylko zwiększenie naszych zasięgów i rozpoznawalności, ale także rozszerzenie bazy naszych klientów. Większa grupa odbiorców to z kolei szansa na większy zysk dla firmy. Jak wygląda proces pozycjonowania strony? Na co powinniśmy zwrócić uwagę, gdy chcemy je poprawnie przeprowadzić?
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to sprawdzony sposób na pozyskanie więcej wejść na naszą stronę. Co więcej, są to wejścia organiczne, czyli takie, za które nie płacimy – użytkownicy sami odnajdują naszą witrynę i decydują się ją przejrzeć. Jednak aby osiągnąć pierwszą pozycję na liście wyników wyszukiwań dla konkretnej frazy musimy się trochę wysilić. Zbiorem działań, które mają to umożliwić, jest właśnie pozycjonowanie. Możemy kierować je na cały kraj lub świat, albo zdecydować się na pozycjonowanie lokalne, czyli celować głównie w odbiorców w naszej najbliższej okolicy. Więcej na ten temat znajdziesz na blogu funkymedia.
Pozycjonowanie stron internetowych Łódź to proces, który nie wymaga od nas wykupowania żadnej formy reklamy. Poprzez umieszczanie ciekawych treści na swojej witrynie, które dodatkowo wzbogacimy o interesujące nas słowa kluczowe, możemy wywindować naszą pozycję zupełnie bez żadnego dodatkowego kosztu – poza czasem, który włożymy w przygotowanie materiałów. Dobre pozycjonowanie nie tylko zadba o wysoki wynik w Google, ale także umożliwi nam pozyskanie potencjalnych klientów poprzez przyciągnięcie odbiorcy ciekawymi i użytecznymi treściami. Jest to zadanie żmudne, wymagające czasu i systematyczności, jednak zdecydowanie warto się do niego przyłożyć, ponieważ jest to proces dający nam wiele korzyści i stanowiący dobrą podstawę do innych działań marketingowych.
Pozycjonowanie Łódź to nie tylko kwestia większej rozpoznawalności. Dzięki wysokiej pozycji na liście wyników wyszukiwań jest większa szansa, że osoba szukająca zagadnienia kliknie właśnie w nasz link. To z kolei zwiększa ilość szans na pozyskanie nowego klienta. Pozycjonowanie stron www to także bardzo dobry punkt wyjściowy do budowania naszej marki oraz realizowania innych strategii reklamowych, jak płatna reklama online, marketing treści czy nawiązywanie relacji w mediach społecznościowych.